קרן מצוינת (חדשה) להשקעה בS&P500
לשוק ההון הישראלי, הצטרפה בשבוע שעבר חברת INVESCO עם 5 קרנות סל שיצטרפו ל”עלייה” של קרנות הסל הזרים לשוק ההון הישראל. בדומה לבלקרוק, גם הקרנות סל של Invesco הן קרנות איריות, צוברות ומשקיעות פיזית במניות (ולא בצורה סינטטית כמו הקרנות הישראליות). למה זה משנה? רוב המשקיעים הישראלים שאני מכיר (אלו שמשקיעים לבד בצורה פסיבית בשוק …


